Text och bild, om mig

Vi på bloggen tänkte berätta lite om oss själva, och visa en bild på oss och lite annat (ni vet ju faktiskt inte vilka vi är..) jag kör nu, så hoppas jag Ella och Linnea också skriver snart :) 
 
Jag heter ju somsagt Lovisa. Jag bor i Stockholm med min pappa, mamma, min brorsa, och mina föräldrar är ju alltså skilda. Jag har utöver min brorsa, två halvsystrar och en halvbror. Sen har jag ju lixom också en såkallad låtsasmamma och en låtsaspappa. Jag går i skolan i skärholmen, efter sommarn börjar jag åttan. Jag hatar min skola haha.. och vill byta, står på kö till en skola i Huddinge. På fritiden, förutom att förälska mig i Saade tränar jag gymnastik, och rider. Jag hade en hamster, som sorligt nog dog idag, han blev nästan två år.. ♥
 
vila i frid min finaste
 
Min katt fick kattungar för ett tag sen, eller ett väldigt långt tag sen.. en liten bild på dom iallafall :)
 
bjuder verkligen på dessa två bilder på mig själv, trött och osminkad.. snygging i bakgrunden iallfall! 
// Lovisa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0