Text och bild om mig

Hejhopp nu är det min tur att berätta lite mer om mig själv! 
 
Som ni vet så heter jag Linnea och jag sitter och lyssnar på without you i´m nothing ;)
 
Nu ska jag börja berätta lite, Jag bor ju som ni kanske vet i Dalarna därför kanske ni ser ibland att jag skriver "ho" instellet för "hon" osv. Jag pratar som sagt väldigt mycket dalmål :P Jag bor här med min mamma,pappa,min galet söta,snälla katt och så mina fiskar men dom är så tråkiga så dom pratar vi inte om. Om ni vill veta så är mina föräldrar INTE skilda. Jag är ensamt barn som bor hemma men jag har 5 syskon till fast dom är bara halv syskon. 
jag går/gick i 7:an på klacken i en sång och musikal klass. Men nu i 8:an så ska jag byta skola till en kunskapsskola, dels för att det är mycket bättre arbetssätt och för att slippa en annan där på klacken som inte är speciellt snäll. 
I skolan säger alla att åå gud du är så rolig och  du får inte sluta då blir de inge kul i klassen, och åå du pratar så kul (haha där kommer mitt dalmål in igen), jag är inte rädd för att ta plats och inte för att prata jag pratar gärna mycket och ofta! och jag är ju som sagt ganska van vid att stå på scen eftersom att jag går på sång och musikal.
 
På fritiden förutom att sitta och drömma om Eric Saade nästan hela dagarna så dansar jag och sjunger väldigt mycket. jag dansar streetdance/hiphop och så har jag dansat två andra danser och båda va show danser.
å juste sen spelar jag tennis. 
nu tycker jag att de börjar bli väldigt mycket skrivande här. haha
hoppas du orkade läsa allt och nu vet du att om du läser något jag skrivit så kan de va ett å annat ord som ser lite kånstigt ut men de beror ju som sagt på mitt roliga dalmål :P
 
Nu ska ni få se lite bilder på bland annat min katt och mig sen kanske jag slännger in lite andra bilder å de få vi se ;) 
 
halva min  dansgrupp (ni får hitta mig själva jag va brunett då) haha alla är de jag är längst fram i mitten
min katt selma som dog för snart ett år sedan (kärlek till dig selma)
Dan innan hon skulle avlivades
 
min katt jag har nu (med en napp i munnen) 
 
 
 
 
Och så några bilder på mig :P
 
jag i mitten :)
 
haha nu blev de mycket bilder och mest på min katt men eftersom min dator är paj så har jag inga andra :/ 
vill ni se mer får ni skicka ett mejl eller komentera.
 
// Linnea
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0