Linnea :)

Hej jag heter Linnea och är 14 år, jag bor i Borlänge och har en katt som heter Maja och är 1 år som inte är som andra katter ;P istället för att ta in fåglar och möss som normala katter så tar min katt in stora feta maskar,löv,tandpetare och kol som man grillar med :S men annars är hon världens snällaste katt.
Eric saade är min största idol och jag älskar han över hela mitt hjärta  <3 jag vet inte hur länge jag har gjort det men kanske 1 år eller något sånt ;) Jag har varit på 2-3 konserter med Eric saade. Den senaste var Rix fm festivalen i Falun. 

Om ni har nå mer frågor är de bara att fråga ;)

Följ mig gärna på instagarm "ilovesaade"
Sprid gärna vidare bloggen till era vänner! :D

// Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0