Ella is my name ;))


Hej, jag heter då Ella Bjelvenkrantz, jag älskar Eric Saade. Sena kvällar, dansa runt, vara med mina fina kompisar, skratta och att se på The Big Bang Theory.
Jag bor på västkusten vid Bohuslän på en liten ö kallad Tjörn, jag är 13 år sedan förra fredagen och gillar de. Sommarlovet har precis kommit och jag ska endast se Eric på Liseberg den 6 Augusti med mina fina vänner från Norrköping. Fast innan de ska jag troligen ner till Skåne och vara där i tre veckor, mysa lite med familjen och glömma alla beskymmer med skolan och killar man trodde man gillade.
Så ja, detta var lite om mig, jag är en lite smått galen tjej som älskar Eric Saade, One Direction, Justin Bieber och William Spetz. :)
//Ella, som även bloggar om mig själv Här och om William Spetz Här

Kommentarer
Postat av: Celine

Svar: Ja, det är jag som har gjort designen. Vad roligt att höra att du tycker om bloggen! :)

2012-06-17 @ 15:26:24
URL: http://ericsaadedaily.blogg.se/
Postat av: Celine

Svar: Ja, det är jag som har gjort designen. Vad roligt att höra att du tycker om bloggen! :)

2012-06-17 @ 15:27:12
URL: http://ericsaadedaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0