Dalarnas tidning

Många har läst och sett på instagram att jag la upp en bild på  tidnings artikeln "Jag mådde jättedåligt" som va med i Dalarnas tidning samma dag som Eric skulle ha sin konserter pop explosion i Rättvik. Många ville läsa och undrade om jag kunde lägga upp det på bloggen, självklart så gör jag det nu, så nu ska ni få läsa.
( han va ju med i flera tidningar här i dalarna så om ni vill se mer från en annan intervju så kan ni komentera så lägger jag upp det)
 
 
 
 
 
några till artiklar men vill ni läsa dom så får ni komentera och säga de så jag vet om de är någon idé att fixa in den på datorn och bloggen
 
 
 
 
 
 
 
// Linnea
 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja ni får mer än gärna lägga upp bilder på fler artiklar! Det är jättekul att ni tar er tiden att lägga upp det! Jag tycker om eran blogg jättemycket och följer den dagligen så det skulle vara superkul att kika in på den och se fler sånna här typer av inlägg tycker jag :)

Svar: va kul att du gillar vår blogg och att du följer den dagligen! det är jätte kul att höra tycker vi på bloggen :) // Kramar från oss
lifeassaade.blogg.se

2012-06-23 @ 23:50:15
URL: http://twitter.com/isabelleuhr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0