sommarkrysset!

Dagen när Eric var med på sommarkrysset var fantastisk! ska försöka berätta det lite kort. Jag kom dit vid 2 ungefär, jag och min kompis hade svårt att ta oss dit för att pride paraden var överallt. tillslut fick vi springa igenom paraden, och sen gick vi till grönan :) sen precis när vi kom fick vi se en glimt av Eric ute på scen, innan han sedan gick in bakom scenen igen. Sen var det soundcheck och allt lät toppen! Eric var jätte söt och skrattade en massa när alla sjöng "vi är saade fans allihoppa!!" en liten ramsa vi sjöng under hela kvällen :) när jag sedan va borta på toa gick Eric ut och kramade fans och sånt, shit vad sur jag blev som missade det haha! :( Sen drog det igång och sändes i tv, Eric och Tone var grymma! De sjöng först Imagine, sen sjöng Eric hotter than fire :)  jag rörde hans hand två gånger medans han sjöng, och Tones en gång :) Sen senare när allt var slut gick Eric ut och skrev aoutografer på sidan av scenen, och jag och min kompis hamna längst fram vid avspärrningarna av en slump haha. Så när han kom till oss fick vi en varsin aoutograf på papper, sen skrev han på min sko! :) och sen sa vi att han va bäst haha, och vi båda fick en highfive av honom! :D så himla söt! den lyckligaste dagen i mitt liv! ♥
sitter som en galning och försöker få över en maaaassa bilder och videor från dagen, till min data, men min iphone vill inte. jag lovar att det kommer, men medans får ni några få! :) alla bilder är tagna av mig.
// Lovisa
klippte ihop 3 bilder lite snabbt, och sen en bild på min sko :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0